Ogłoszenie

Forum zostało otwarte dnia 05.05.2010r. Zapraszamy gości do rejestracji.

#1 2010-05-05 18:33:15

 Tothira

Cesarzowa Cyrodiil

10156092
Skąd: Cesarskie Miasto
Zarejestrowany: 2010-05-04
Posty: 9
Punktów :   
Imię: Tothira
Nazwisko: Septim
Rasa: Leśny Elf

Rasy

Do wyboru jest 10 ras, a każda z nich jest inna. Jedne specjalizują się w magii, inne w walce, a jeszcze inne są znakomitymi złodziejami.

Argonianie

Rasa Jaszczuroludzi pochodzących z Czarnych Mokradeł. Mieszkańcy tego niegościnnego regionu doskonale przystosowali się do panujących na bagnach trudnych warunków, są więc odporni na choroby i trucizny, znakomicie pływają i oddychają w wodzie. Argoniańskie kobiety świetnie radzą sobie z magią, ich inteligencja jest na wysokim poziomie. Mężczyźni są za to bardziej zwinni i szybsi - rasowi łowcy i zwiadowcy.

Wybierając tę rasę, możesz wykształcić zarówno pełnowartościowego wojownika, jak i złodzieja. Dodatkowo możesz z powodzeniem posługiwać się magią. Bonus do alchemii pozwala na samodzielne przygotowanie przydatnych mikstur. Jest to rasa wszechstronna, dobra, gdy oczekujesz postaci posiadającej "po trochę" z każdej profesji.



Wysokie Elfy

Rasa bardzo wysokich, smukłych elfów z charakterystycznym, złotawym kolorem skóry. Zamieszkują Wyspę Summurset. Znani również jako "Altmerowie". Bardzo inteligentni, obdarzeni silną wolą, specjalizują się w sztukach magicznych. Są przedstawicielami wysoko rozwiniętej cywilizacji, w której swe źródła ma większość sztuk, rzemiosł i nauk, a nawet język Cesarstwa. Z tego powodu uważają się za lepszych i często gardzą innymi rasami.

Rasa Altmerów zdecydowanie najlepiej radzi sobie w dziedzinie magii. Wybór tej rasy raczej nie sprawdzi się, jeśli zechcesz stworzyć wojownika, Wysokie Elfy są na początku słabe fizycznie, a dodatkowo mają obniżone odporności na mróz, porażenia i ogień. Podsumowując - chcąc w pełni wykorzystać możliwości Altmera, przeznacz mu rolę maga.



Leśne Elfy

Sami siebie nazywają "Bosmerami", czyli ludźmi drzewa. Pochodzą z Puszczy Valen. Leśne Elfy są małe ciałem, dzięki czemu bardzo szybkie i zwinne, do tego pojętne. Ich wrodzona ciekawość połączona z niezwykłą zręcznością czyni z nich znakomitych zwiadowców i złodziei, choć w całym Tamriel słyną przede wszystkim jako niezrównani łucznicy.

Rasa predestynowana do roli zwiadowcy/łucznika/skrytobójcy/złodzieja ze względu na wysoki poziom zwinności i szybkości. Do tego dochodzą spore bonusy do broni dystansowych i skradania się. Zdecydowanie rasa ta nadaje się do walki na odległość, gorzej radzi sobie w zwarciu. Bosmerzy posiadają także plus do Alchemii, dzięki czemu potrafią przygotowywać potrzebne na wyprawach mikstury ze znalezionych w lasach składników.


Bretoni

Pochodzący z Wysokiej Skały Bretoni to urodzeni magowie. Magia i okultyzm to dla nich chleb powszedni, dlatego z ich rodu wywodzą się najznamienitsi magowie i czarnoksiężnicy. Mężczyźni są silniejsi, kobiety szybsze. Ich naturalnymi umiejętnościami są zdolności magiczne.

Rasa typowo pod postaci silnie związaną z magią. Najwyższe początkowe współczynniki Inteligencji i Siły Woli pozwalają na skuteczne rzucanie zaklęć już w początkowym stadium gry. Bonusy do umiejętności magicznych też przemawiają za standardową profesją Bretona, nie znaczy to jednak, że nie można go wykształcić na dobrego wojownika, wspomagającego ciosy mieczem potężnymi zaklęciami.



Cesarscy

Mieszkańcy wysoko rozwiniętej prowincji Cyrodiil, doskonali kupcy i dyplomaci, zręcznie posługujący się retoryką. Choć delikatniejsi niż dziksze rasy np. Orków lub Nordów, znakomicie potrafią władać bronią i to właśnie oni zjednoczyli Tamriel pod berłem Cesarza.

Rasę tę możesz wybrać praktycznie zawsze, gdy nie masz określonej konkretnej profesji swego bohatera, tak samo dobrze będzie się ona sprawdzać w magii, złodziejstwie czy walce. Umiejętność retoryki pomoże ci w każdym z tych przypadków, skuteczne rozmowy z NPC-ami są bowiem niezbędne przy wykonywaniu nawet prostych zadań. Ta szczególna cecha Cesarskich ma swoje odzwierciedlenie również w specjalnych umiejętnościach - jedną z ich dodatkowych mocy jest zaklęcie Uroku potęgujące jeszcze ich zdolności retoryczne. Mężczyźni są szybsi od kobiet, za to one mają większy współczynnik siły woli, co wskazuje, że lepiej radzą sobie z magią i jej odpieraniem.



Mroczne Elfy

Określenie Mroczny Elf funkcjonuje w Cesarstwie, jednak rdzenni mieszkańcy Morrowind wolą nazywać się "Dunmerami". Przedstawiciele tej rasy mają bardzo charakterystyczny wygląd, mianowicie ciemną, szarą skórę i czerwone oczy. Znakomicie radzą sobie zarówno jako wojownicy, jak i magowie. Dunmerscy szermierze, łucznicy i bitewni magowie przesądzili już o wyniku niejednej bitwy.

Mroczni Elfowie to rasa wszechstronna, dobra do każdej profesji. Doskonale nadaje się do wykreowania postaci hybrydowej, nieograniczonej jedną konkretną profesją. Posiada bonusy przydatne dla wojowników, magów jak i złodziei-skrytobójców. Dodatkowo Dunmerów cechuje duża odporność na obrażenia od ognia.



Khajiici

Khajiici pochodzą z prowincji Elesweyr. Mogą się znacznie różnić wyglądem, niektórzy przypominają elfy, inni cathay-raht, czyli ludzi-jaguary i tygrysy senchańskie. Najczęściej spotykaną grupą są jednak suthay-raht. Są oni są niebywale zwinni, bystrzy i inteligentni. Ich wrodzona zręczność i zdolności akrobatyczne czynią z nich niezrównanych złodziei.

Wysoka zwinność i bonusy do skradania się i zabezpieczeń czynią Khajiitów najlepszą obok Bosmerów rasą, jeśli twoja postać ma parać się złodziejstwem i skrytobójstwem. Ludzie-koty dodatkowo widzą w ciemnościach dzięki specjalnej umiejętności Oko Nocy. Świetnie radzą sobie bez broni, rzadko używają długich ostrzy czy ciężkich broni obuchowych, co oczywiście nie znaczy, że nie można wykształcić ich na dobrych wojowników. Mężczyźni dysponują większą siłą, kobiety natomiast są wytrzymalsze.



Nordowie

Nordowie pochodzą z prowincji Skyrim. Są bardzo wysocy, mają jasne, często długie włosy. Uchodzą za wspaniałych wojowników, nieustraszonych żeglarzy, kupców i poszukiwaczy przygód. Słyną z wysokiej odporności na mróz, również ten magicznego pochodzenia. Porywczy przedstawiciele tej rasy konflikty najczęściej rozwiązują siłą. Dla Norda każda walka może być jednocześnie tą ostatnią. Ich pogarda dla śmierci przeszła już zresztą do legendy.

Nordowie to, obok Orków i Redgardów, rasa wojowników. Cechują się wysoką siłą i wytrzymałością. Ochrona przed mrozem pomaga w walkach z udziałem wrogich magów. Nordyjskie kobiety mają bardziej rozwiniętą siłę woli niż mężczyźni, ci natomiast, jak na facetów przystało, są bardziej wytrzymali.



Orkowie

Barbarzyński lud Orków zamieszkuje rejony Gór Whrotgarskich i Smoczego Ogona. Słyną oni ze swej bitności i niebywałej odporności. W dawnych czasach rasa Orków była powszechnie znienawidzona, lecz w miarę upływu czasu zyskali oni szacunek i uznanie Cesarstwa. Z ich rasy bowiem wywodzą się najlepsi płatnerze, ich wyroby słyną w całym Imperium, a ciężkozbrojni piechurzy stanowią trzon frontowych oddziałów Cesarstwa.

Orkowie to rasa typowych wojowników, jedna z trzech ras o takich właśnie predyspozycjach. Pod względem siły nieco ustępują Nordom, jednak są mistrzami w defensywie. Orkowie świetnie radzą sobie z wszelką bronią obuchową, posiadają też specjalne umiejętności częściowej ochrony przed magią, potęgowaną wysokim poziomem siły woli.



Redgardzi

Redgardzi pochodzą z Hammerfell. Uchodzą za najlepszych wojowników w całym Tamriel. Ciemnoskórzy Redgardzi wspaniale radzą sobie z walką, jednak ich poczucie niezależności i duma nie pozwalają raczej na stworzenie regularnych oddziałów piechoty. Znacznie lepiej czują się w rolach poszukiwaczy przygód i zwiadowców. Biegle posługują się praktycznie każdym rodzajem oręża, a dodatkowo znani są z wysokiej odporności na trudne warunki i niewiarygodnej szybkości.

Kolejna rasa znakomitych wojowników (prócz Nordów i Orków). Mężczyźni są silniejsi niż kobiety, dlatego też, lepiej nadają się do roli woja z prawdziwego zdarzenia. Kobiety za to lepiej radzą sobie z pokojowym załatwianiem spraw za pomocą wyższego współczynnika Osobowości, co oczywiście nie przeszkadza im być również zaprawionymi w boju wojowniczkami. Redgardzi posiadają bardzo dobre bonusy do umiejętności bojowych.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.konoha-senpuu.pun.pl www.slaskwedkuje.pun.pl www.onlinehogwart.pun.pl www.agroekonomia.pun.pl www.bleachforumpbf.pun.pl